Nieuwsbrief mei

Stichting vrienden van EdwinZorgt

Meivakantie EdwinZorgt

De meivakantie is voorbij en we kijken terug op een geweldige tijd vol leuke en leerzame activiteiten met onze jongeren. We willen graag enkele hoogtepunten met jullie delen!

Onze vakantie begon met een middag bowlen. De jongeren leerden de basisprincipes van het bowlen en genoten van het gooien van strikes en spares. De gezellige sfeer en de enthousiaste kreten maakten deze middag onvergetelijk.

Een van de hoogtepunten was het bezoek aan de boerderij in panbos. Hier maakten de jongeren kennis met verschillende dieren. Ze mochten de dieren voederen, wat veel blije gezichten opleverde. De dag werd afgesloten met spelen in de speeltuin.

Een nieuwe activiteit deze vakantie was footgolf. De kinderen genoten van het combineren van voetbal en golf, waarbij ze hun balvaardigheid en precisie konden tonen. Het was een leuke en sportieve uitdaging die zorgde voor veel lachende gezichten en gezonde competitie.

We willen iedereen bedanken die deze meivakantie mogelijk heeft gemaakt. Dankzij de inzet van onze begeleiders en de enthousiaste deelname van de jongeren, was het een groot succes. We kijken nu al uit naar de volgende vakantie vol avonturen en plezier!

Statiegeldflessen actie stichting vrienden van EdwinZorgt

We zijn verheugd om jullie op de hoogte te brengen van onze nieuwste inzamelingsactie die plaatsvindt bij diverse supermarkten in de regio. Met trots kondigen we onze Statiegeldflessen Actie aan, die als doel heeft om verschillende facetten van hulpverlening te faciliteren voor jongeren in onze prachtige regio. Juist voor hen die vastlopen, moeilijk kunnen meekomen in het dagelijks leven of het vertrouwen in zichzelf of de ander kwijt zijn, willen we zorg faciliteren dat dichtbij, laagdrempelig en op maat is.

Wat houdt de statiegeldflessen actie in?

Bij deelnemende supermarkten in de regio kun je je lege statiegeldflessen inleveren en het statiegeld doneren aan Stichting Vrienden van Edwinzorgt. Het is een eenvoudige manier om bij te dragen aan een goed doel terwijl je je boodschappen doet. Elke fles telt!

Bedankt voor jouw steun!

We willen iedereen die deelneemt aan deze actie hartelijk bedanken. Of je nu een paar flessen inlevert of een hele kar vol, jouw bijdrage maakt een wereld van verschil. Samen kunnen we zorgen voor een betere toekomst voor iedereen.

De club van 100

In een tijd waarin alle vaste waardes lijken te vervagen, een tijd waarin zekerheden toch onzeker lijken, werken wij vanuit een gedreven hart met een gepassioneerd team aan het herstel van onze jongeren bij EdwinZorgt. Stichting vrienden van EdwinZorgt wil een club gaan formeren van 100 mensen die maandelijks €100 euro doneren voor onze stichting. We zijn op zoek naar partners die samen met ons de uitholling van de jeugdzorg willen bestrijden en als maatschappij ervoor willen zorgen dat we verantwoorde en duurzame zorg kunnen blijven bieden aan de meest hulpbehoevende jongeren uit onze regio. Helpt u ons mee?

Wanneer u vriend wordt ondersteund u o.a. in de volgende doelen:
• Optimalisering hulpverlening
• Vergroten van activiteitenaanbod zoals surfplanken, fietsen, ondernemen van sportactiviteiten
• Het doen van leuke en leerzame uitjes
• Realiseren van een multifunctioneel centrum

U kunt vriend worden op www.stichtingvriendenvanedwinzorgt.nl ,

tevens kunt u een donatie overmaken

rekeningnummer: NL76 SNSB 0787 8997 20 t.n.v Stichting Vrienden van EdwinZorgt